14.02.2014

Gdyby kózka nie skakała...

...To zapalenia płuc by nie miała. Leżę uziemiona i nieszczęśliwa, nie "wyleżałam" zapalenia oskrzeli i teraz mam za swoje. Byłam wczoraj u pani dietetyczki. W sposób merytoryczny wytłumaczyła mi dlaczego w pewnych kwestiach popełniam błędy i co powinnam zrobić, by poprawić swój metabolizm. Pani doktor wyjaśniała mi (laikowi) jak działają poszczególne procesy zachodzące w organizmie i co spowodowało moją spowolnioną utratę kilogramów. Przede wszystkim jadłam za dużo mięsa - konkretnie zakwaszałam swój organizm, przez co pojawił się zastój w chudnięciu. Mogłam się doprowadzić do okropnej grzybicy. Teraz mam jeść dwie porcje mięsa dziennie, a trzy nabiału, który przywróci mi równowagę zasadową. W ciągu dnia powinnam spożyć co najmniej 5 porcji warzyw, mogę robić sobie zupy warzywne, sałatki, podgryzać marchewkę. Oprócz tego chleb razowy, kasza, ryż. Będzie dobrze, zastosuję się do nowej diety (która niewiele różni się od mojej poprzedniej - poprawione zostały szczegóły, które okazały się istotne dla mojego organizmu). Zobaczę co będzie za 5 tygodni przy kontroli. Jestem pod wrażeniem profesjonalizmu pani dietetyk. Wizyta trwała ponad godzinę, a ja wyszłam z niej podbudowana i pełna wiary w to, że będzie dobrze. Pozdrawiam! 


Paskudne zdjęcie, wiem, przepraszam, moja komórka fatalnie sprawdza się w roli aparatu.
Przepis na obiadową sałatkę:
rukola
pół pomidora
rzodkiewka
1/5 papryki
40g kaszy (waga postaci suchej) - teraz na nowej diecie moja ilość kaszy się zwiększyła
110g piersi z kurczaka (waga surowego mięsa)
Sos:
łyżeczka jogurtu naturalnego
kropla papryki z tubki (taka węgierska, nie pamiętam jak się nazywa)
musztarda francuska (koniuszek łyżeczki)
kilka kropel soku z cytryny
sól
pieprz


A powyżej kompocik z jednego jabłka i soku z cytryny. Wszystko bez cukru, wystarcza mi słodycz owocu. Super alternatywa dla wody mineralnej za którą nie przepadam. Raz na kilka dni robię sobie takie cudo i delektuję się owocowym smakiem. Polecam.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...