28.02.2014

"Nie pomasowałbym twojego tyłka nawet, gdyby miał wyjść z niego dżin"

Zmierzyłam sobie dzisiaj rano kilka obwodów ciała. 
Biust 106cm
Obwód na wysokości pępka 86cm
Biodra 119cm
Cóż za nieproporcjonalna figura. Dół ciała wygląda jak dolepiony. Gdybym żyła w innej epoce, to nie potrzebowałabym halki do ogromnego dołu sukni. Biodra podtrzymałyby wszystko jak półka. Przy okazji w fałdach materiału ukryłyby się wielkie uda i łydy, a ja byłabym szczęśliwa. Cóż, wracam na ziemię. Nie mam pojęcia co robić z dolną częścią ciała, by zmniejszyć jej objętość. Ćwiczę, dużo chodzę, łażę po schodach. I nic. No dobra, może nie do końca nic, w końcu w dupsku ubyło mi od września grubo ponad 20cm (tooo było COŚ, ponad 140!). W udach około 10cm. Wkurza mnie to, że jestem gruchą. Nie znaczy to jednak, że się zniechęcam. Dam radę, innego wyjścia nie mam. Po prostu złoszczę się, kiedy biorę centymetr do ręki. Mój przyjaciel zrobił mi kiedyś motywującą tapetę na pulpit. Muszę przyznać, że słodka buźka mamuśki Honey BoBo (czy jak to dziecko się zwie), skutecznie odstrasza od nadmiaru jedzenia. Tapeta spełnia swoje zadanie wyśmienicie, w chwilach słabości zerkam na nią ukradkiem, uśmiecham się i przestaję myśleć o jedzeniu. Oglądanie od czasu do czasu odmóżdżaczy takich jak ten serial na coś się jednak przydaje. Miłego dnia!



24 komentarze:

  1. masz strasznie śliczną buzię :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dupa równoważy ją skutecznie, więc pod względem ogólnego wizerunku wychodzę bardziej na minus, niż plus, ale dziękuję! ;) Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Zgadzam się z be.beauty. Masz piękną twarz, więc nie pozwól na to by tusza to zasłoniła. Powodzenia :)

      Usuń
    3. Dzięki Alicjo, wiesz jak zachęcić człowieka do dalszej diety, pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Najważniejsze, że te obwody spadają. Może z czasem się wyrówna. Poza tym mężczyźni lubią apetyczne tyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie jest apetyczny, tylko kwadratowy. Myślę, że nawet Rubens miałby ze mną problem:) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Oj głupoty gadasz :) Typ sylwetki jaki masz (i mam ja) jest najseksowniejszym z możliwych! W życiu nie chciałabym mieć nóżek jak patyki, płaskiego tyłka i wielkiego brzucha, bo z tym nic nie zrobisz. W naszym wypadku nawet z nadmiarem kilogramów jesteśmy do przyjęcia, a po ich zrzuceniu to już w ogóle jesteśmy boskie :) Nie rozumiem kobiet, które mając taką budowę (i zero zbędnego tłuszczu) na siłę chcą coś z tymi nogami i pupą zrobić. Zresztą jeśli akurat o pupę chodzi to jest chyba jedyna część ciała, która mi się we mnie zawsze podobała, niezależnie od wagi i wręcz oburzam się, kiedy ktoś twierdzi, że nie mam dużej pupy no!
    A tak z innej beczki - właśnie gotuję sobie zupkę z Twojego przepisu, na weekend :) Szkoda tylko, że nie kupiłam jeszcze jednej puszki pomidorów, bo te jakieś takie mało pomidorowe są :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa no wiesz, ale łydy mam potworne (zawsze miałam wielkie), uda też. Ni do spodni, ni do spódnicy, ciężko mi wyglądać po ludzku. Taka Magda Gessler (jabłko z cienkimi nóżkami), nie wygląda odstraszająco, bo nogi może wystawić, a resztę sprytnie kamufluje ubraniami:). Te świeże, nagazowane, nafaszerowane chemią pomidory są teraz paskudne, lepiej brać z puszki lub z przecieru ;) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ja też mam grube uda i łydki, a do tego nieproporcjonalnie szczupłe kostki, dlatego nie znoszę siebie w spódnicach i butach do kostki. Spodnie z kolei mam zawsze trochę dłuższe niż nogi i noszę lekko zmarszczone na dole, czym maskuję tę dysproporcję, poza tym nie podobają mi się spodnie długości "na styk", takie naciągnięte jak niektóre wysokie kobiety muszą nosić, bo nie ma dłuższych :)
      Magda Gessler jest wylansowana, odpowiedni sztab ludzi o nią dba. Gdyby była normalną kobietą z ulicy na pewno tak dobrze nie zakrywałaby nadmiaru swojego ciała, bo ciężko to zakryć. Tak czy inaczej, mając szczupłe nogi widać, że ma nadwagę, a mając szczupłą górę i szerszy dół nadwaga nie rzuca się tak w oczy. Przynajmniej takie jest moje zdanie, osobiście bardzo podoba mi się taki typ budowy jaki mam :)
      Ale ja dałam pomidory z puszki właśnie, tylko następnym razem dam 3 puszki :) Zupka bardzo dobra, mamie też zasmakowała.

      Usuń
    3. U mnie zamaskować tak grubych nóg się nie da, paskudne są. Ale to dobry motywator do dalszego działania:) Zajadaj się zupkami, w końcu to samo zdrowie :D

      Usuń
  4. Ejj, ja uważam że gruszki są mega sexy :D
    A poza tym jesteś śliczna - trochę więcej pewności siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Pewność siebie będzie jak schudnę, teraz najchętniej narzuciłabym na siebie pelerynę niewidkę i przemykała się między ludźmi. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo ładna jesteś. I mówię to szczerze - masz proporcjonalną i niebanalną urodę. Osobiście zazdroszczę Ci tej "kobiecości" w figurze - czytałam kiedyś książkę, gdzie kobieta uznała, że gruszka jest jednym z najbardziej "kobiecych" typów urody. I cóż, zgadzam się. :D
    Podkreślaj to, co w Tobie ładne (czyli pewnie łydki, biust i twarz) i będzie dobrze.
    Wydaje mi się, że możesz spróbować hoola hopp oraz stepper na siłowni. Polecam także Ewę Chodakowską i jej 6 minutowy trening "Brazylijskie Pośladki". Nie wiem, może pomoże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroda jak uroda, co druga spotkana na ulicy dziewczyna tak wygląda, z tym, że nie ma 40kg nadbagażu w postaci tłuszczu ;) Weź, łydy mam fatalne, prawie 50cm (no dobra 47-46cm). Popatrz na Ditę Von Teese, ona ma 55cm talię, a ja niewiele szczuplejszą łydkę od jej brzucha. Piersi mam malutkie, nigdy nie były pokaźne, a teraz jeszcze bardziej się zmniejszyły. Kiedyś uzbieram na silicony i będę nimi świecić jak Natalia Siwiec - a co! Koniecznie obejrzę polecony przez Ciebie trening Chodakowskiej, dzięki! Codziennie stepperuję, ale na łydy nic nie działa. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Mam tak samo jak Ty... gruszkowy typ budowy i tez strasznie mnie wkurza to, ze jak zaczynam sie odchudzac, to pierwsze co to mi sie brzuch splaszcza, a tylek i uda jakby nieruchome byly. Fajnie, ze pokazalas troche wiecej siebie, mam nadzieje, ze jak bedziesz bardziej zadowolona ze swoich wynikow to i Twoj usmiech zobaczymy :) Czekam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, takie wsparcie to połowa sukcesu ;)
      Mam dokładnie to samo co Ty, brzuch mi poleciał, a dół jest nieruchomy. Masakra. Trzymaj się!

      Usuń
  7. Przegapiłam ten post, a tu kurcze takie zdjęcie w środku! Ale Ty jesteś ładna dziewczyno! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź, weź, tak się do mnie nie mówi! Możesz mi potucznikować zebym nie żarła, ale zero komplementów:D null!

      Usuń
    2. Dobra: twarz masz ładną, tyłka nie widziałam:) Ale zrób tak, żeby tyłek był równie zachęcający D

      Usuń
    3. Musiałabyś go oglądać na ekranie kinowym żeby się zmieścił :D ale zrobię tak aby dało się do upchać do ekranu 17-calowego laptopa bez obróbki w paincie ;P Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Jesteś piękna! Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem, ale będę za to szczupła! A co! :) Obie będziemy! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...